Friday, March 21, 2014

Pengalaman makin mendewasakan kita



Assalamualaikum...

Kurang dari sebulan ain jadi student uitm kbm, dengan tempat baru, kawan baru, dan segala-galanya baru.
Bagi ain duduk kat bandaraya sangat banyak cabaran dan rikiso, yang pertama kene lah pandai jaga diri kan.  Kalau dah nama pon bandaraya..nak apa semua ada..so memang ain dengan kawan2 selalu keluar.  Dengan kedai makan yang banyak dan boleh tukar2 tempat makan setiap hari berbanding dengan kampus lama ain di uitm lendu.  Tapi ada baik buruknya jugak..yang bestnya kat lendu, suasana kampung yang damai indah lagi bersih..chewahh! haha.. Rindu sangat..Tapi yang tak bestnya..nak kuar p beli barang pon still kene naik bas..Tapi di kbm semua ada..yang tak bestnya cuma bangunan tinggi semata2 tanpa sebatang pokok pon...dimanakah dapat kami sumber kesegaran alam semulajadi..yang ade cuma asap..bunyi kereta motor dan lain2.haha. Tapi pape pon still bersyukur..sebab dapat jugak tempat untuk jadi student kt sini.  Sebab dekat ngan rumah.  Ni baru 3 minggu tak balik rumah dah homesick..sedih sangat..tapi takpe ain akan cuba biasakan diri dengan tempat baru dan akan belajar bersungguh-sungguh. Bye ..



No comments: