Friday, April 27, 2012

Aku Bersyukur Ya Allah



Assalamualaikum kawan2..


Rasenye dah lama x tlis entry..walaupun dah lama cuti sem dok rumah 
tapi tetap malas jari ni nak memikirkan ape yang harus dikongsi bersama kawan2
tpi sekarang ada cerita .. : ) 

Nak masuk sem 3 lambat lagi bulan 6 tapi result untuk sem 2 dah kuar awal2
result kuar hari ni..malam semalam mang aen x tido..oleh kerana terus memikirkan
keputusan yang bakal menjelma..harapan aen xde la tinggi mana..tpi berharap 
semua subjek lulus dan pointer meningkat dari sebelumnya.

Terima kasih ALLAH..
Terima kasih MAK,AYAH dan keluargaku yang
 sentiasa menyokong dari belakang
Juga Terima Kasih Buah Hatiku yang sentiasa
memberikan ku semangat untuk terus belajar

Alhamdulillah..walaupon pointer tidak cemerlang macam kawan2
tapi aen tetap bersyukur dengan apa yang aen dapat..
betul lah orang cakap apa yang diusaha itulah yang kita dapat
sebagai balasan..

p/s: jangan mudah putus asa, berusahalah selagi kita mampu
      seterusnya bertawakal kepada-Nya..





2 comments:

Cik Suriz said...

gambatte. ehh, kitew pon dari kajang gak

Nurain Rafie said...

e....tame la ngan titew..hehe