Thursday, October 6, 2011

LuVe HiM!

HarGaiLah kAwAN SelaGi kitA rAsA beErtI..

♥★* ˚ ˚✰˚♥★Assalamualaikum..♥★* ˚ ˚✰˚♥★

♥★Ada seorang lelaki dan perempuan berkenalan di Facebook/Mukabuku ..♥★
♥★Mereka sangat rapat walaupun duduk jauh2 ..♥★
♥★Pada suatu malam waktu diaorg tengah message , lelaki tuh tanya♥★

♥★Lelaki : Kalau kau dah ada bf nanti , kau akan lupakan aku tak weii ?♥★
♥★Perempuan : Mesti lha tak ! kita kan kawan baik dlm fb ni .. kau lupee kea haa ?♥★
♥★Lelaki : Aku bukan ape , aku cuma takut kau tinggal kan aku je ..♥★
♥★Perempuan : Takkan sekali2 aku tinggalkan kau weii ! Aku syg kau .♥★

♥★Keesokkan harinya lelaki tuh message perempuan tuh ..♥★

♥★Lelaki : Weii ! Aku ada kenal ngan sorg budak perempuan ni . CUN GILERR !♥★
♥★Perempuan : Oh , hmmmm tahniah eaa sebb dah jatuh hati kat dea :)♥★
♥★Lelaki : Hahaha . okay2 .. terima kasih .. kbaii aku nk gi chat ngan dea :)♥★

♥★Perempuan tu cakap sorg2 depan lappy ..♥★
♥★"kalau kau dah bahagia nanti jangan lupa aku tau weii ! Aku sayang kau !" then dea menangis ..♥★

♥★Esok nya dea message lelaki tuh .. ♥★
♥★Tapii lelaki tuh tak balas ! Perempuan tu sedih sgt sebb lelaki tuh dah lupakan dea bila ada ♥★org yang bertakhta di hati ..♥★

♥★P/s : Jangan korg lupa sahabat semata mata kerana bf/gf ! Kerana saat korg sakit dan♥★ ♥★susah .. KAWAN LHA YG SENTIASA MENEMANI ! :'/♥★
♥★APA KORG RASA KALAU KORG BERADA DI TEMPAT PEREMPUAN TUH ? :/♥★

♥★Awex atau Pakwe senang untuk cari,tetapi kawan sejati susah untuk diperolehi..♥★

* ˚ ˚✰˚♥★[ Renung2kanlah ]* ˚ ˚✰˚♥★

* ˚ ˚✰˚♥★Assalamualaikum.* ˚ ˚✰˚♥★